Monday, June 1, 2009

Luqman the Blogger!!!


      
Tujuan saya membuat blog ialah untuk mengeratkan hubungan saya dan kawan-kawan,  terutamanya yang sudah perpindah jauh dan mungkin saya boleh bertukar-tukar cerita. Hadi, Imran, Khaliff, Waseem dan yang lain-lain . Apa khabar semua?

Saya sekarang masih bersekolah kat SRAI Salak Tinggi. Baru-baru ni saya baru lepas peperiksaan pertengahan tahun, saya dapat no.1 tapi sebenarnya saya dapat no.2. Saya dikalahkan oleh manusia yang berkepala botak iaitu Amal.

Pada cuti dua minggu ni saya dan geng saya, ingin membuat rombongan tetapi kami dihalang oleh ibu bapa.Tetapi saya dan keluarga saya ingin pergi melancong ke Pulau Redang. Semua ahli keluarga saya dah beli baju mandi, terutamanya adik saya bila dah pakai tak nak tanggal dia cakap banyak kelebihan ("bila hana pakai baju ni macam hana jadi lagi laju").

( inilah dia adik saya)
( yang tak nak buka baju tu )


3 comments:

  1. Saya tak dapat bayangkan kalau awak yang pakai baju mandi macam tu luqman... ;D

    ReplyDelete
  2. Luqman tulis la lagi dalam blog.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete